Yhteystietojen muuttaminen
Voit vaihtaa sähköpostiosoitteesi ja salasanasi asiakastililläsi. Jos haluat vaihtaa sähköpostiosoitteesi, siirry kohtaan "Muokkaa tiliä". Siellä voit syöttää toisen sähköpostiosoitteen. Voit muokata salasanaasi kohdassa "Vaihda salasana".
Olen unohtanut salasanani
Voit vaihtaa salasanasi helposti täällä. Anna vain sähköpostiosoitteesi ja me lähetämme sinulle sähköpostiviestin, jossa on tarvittavat tiedot salasanan vaihtoa varten.
Haluan poistaa asiakastilini
Ikävää, että haluat poistaa asiakastilisi. Ota meihin yhteyttä, jos haluat poistaa asiakastilisi. Voit edelleen tehdä ostoksia vieraana sen jälkeen, kun asiakastilisi on poistettu. Toivomme todella, että teet niin! 📦
Miten voin muuttaa toimitusosoitteen/laskutusosoitteen?
Voit muuttaa avoimen tilauksen toimitus- tai laskutusosoitetta vain asiakaspalvelumme kautta. Kirjoita meille yhteydenottolomakkeella. Huomaa, että muutos voidaan tehdä vain, jos tilauksesi ei ole pakkausprosessissa.
Jos sinulla on asiakastili ja haluat hallita toimitusosoitteita, voit tehdä sen osoitekirjassa. Voit myös muuttaa laskutusosoitettasi täällä kohdassa "Oma profiili". Huomaa, että näillä muutoksilla ei ole vaikutusta avoimiin tilauksiisi.
Miten luon asiakastilin?
Yleiskatsaus tilauksistasi
Kohdassa "Omat tilaukset" näet yleiskatsauksen viimeisimmistä tilauksistasi. Voit seurata tilaustesi tilaa ja tarkastella kunkin tilauksen yksittäisiä tietoja.
Tuotteiden uudelleen tilaaminen
Voit tilata tuotteita uudestaan, joita olet jo aiemmin tilannut. Voit valita aikajakson, jolloin tilasit tuotteet ja sitten laittaa ne ostoskoriin.
Voit myös lisätä koska hyvänsä muita tuotteita ostoskoriin ja tilata.
Mikä on vierastilaus?
Voit tehdä tilauksen myös vieraana. Vierastilauksia varten ei luoda asiakastiliä. Saat meiltä seurantakoodin sähköpostitse. Voit käyttää koodia tilauksesi seurantaan. Varmista, että syöttämäsi sähköpostiosoite on oikein, sillä muuten et saa lisätietoja tilauksestasi.
Tuotearvostelut
Olisimme erittäin kiitollisia, jos arvostelet tuotteita, joita olet meiltä ostanut. Arvosteluista on hyötyä muille asiakkaille ja ne auttavat meitä parantamaan tuotevalikoimamme laatua.
Voit antaa arvostelun ostamistasi tuotteista asiakastililläsi kohdassa "Arvostele tuotteitani". Huomaa, että emme julkaise arvosteluja, jotka eivät ole ohjeidemme mukaisia. Löydät nämä ohjeet suoraan tuotearvostelulomakkeen alta. Toisinaan kestää jonkin aikaa, ennen kuin arvostelusi tulee näkyviin. Kiitos kärsivällisyydestäsi tänä aikana!