Milloin saan tilaukseni?
Näet tilauksesi arvioidun toimituspäivän sähköpostitse saamastasi tilausvahvistuksesta.
Kunkin yksittäisen tuotteen arvioidun toimituspäivän näet verkkosivustomme tuotesivulta. Näet koko tilauksesi arvioidun toimitusajan ostoskorissasi heti, kun olet antanut tilauksesi toimitusosoitteen sekä valinnut haluamasi toimittajan.
Huomaathan, että lähetämme tilauksesi Itävallasta. Itävaltalaisten pyhäpäivien aikana asiakaspalvelumme ei ole käytettävissä eikä varastoltamme lähde paketteja. Palaamme takaisin täynnä energiaa, kun pyhäpäivät ovat ohi.
Pakettini on kadonnut. Mitä minun pitää tehdä?
Tarkista tilauksesi tila tilausvahvistuksesta. Jos tilauksen tila on "Toimitettu", sinun olisi pitänyt saada ilmoituskortti toimituspalvelulta. Pakettisi on saatettu toimittaa myös naapurillesi.
Jos tilauksesi ei ole vieläkään saapunut, kirjoita meille yhteydenottolomakkeella. Teemme parhaamme löytääksemme pakettisi ja otamme tarvittaessa yhteyttä toimitusyhtiöön tutkintapyynnön tekemiseksi.
Pakettini on vahingoittunut. Mitä minun pitää tehdä?
Olemme erittäin pahoillamme, jos pakettisi vaurioitui kuljetuksen aikana.
Oliko paketin tuotteita vaurioitunut?
Ota välittömästi kuvat paketin ulkopinnan ja tuotteiden vaurioista. Muista säilyttää vahingoittuneet tavarat ja vaurioitunut paketti. Tarvitsemme niitä korvaushakemusta varten. Ilmoita vahingosta täällä .
Oliko vain pakettisi ulkopakkaus vaurioitunut?
Jos vain itse paketti on vaurioitunut ja haluat palauttaa jotain, voit yksinkertaisesti käyttää eri pakkausta palautuslähetykseen.
Jos pakettisi on näkyvästi vaurioitunut toimituksen yhteydessä, älä ota pakettia vastaan.
Pakkausmateriaalimme
Otamme ympäristön huomioon! Oma pakkausmateriaalimme on täysin muovitonta ja erittäin suuri osa siitä on valmistettu kierrätysmateriaalista. Satunnaisesti käytämme tavarantoimittajilta saamiamme pakkausmateriaaleja uudelleen. Nämä materiaalit saattavat olla muovia. Uudelleenkäyttö on meille tärkeämpää kuin poisheittäminen!
Kuljetuspalvelut
Lähetyspalvelumme pyrkii toimittamaan tilaukset luonnollisesti niin pian kuin mahdollista. Joskus toimituksissa saatta kuitenkin tulla viivästyksiä, jotka johtuvat usein sää- tai liikenneolosuhteista. Pyydämme ymmärrystäsi näissä tapauksissa.
DHL
Maassa Suomi lähetysten toimituksen hoitaa DHL. Kun tilaat perjantaina klo 00:00 mennessä ja tilatut tuotteet ovat varastoituina, tilauksesi käsitellään vielä samana päivänä. Toimitus tapahtuu 7 arkipäivän kuluessa lähetyksestä..
Onnistuneen tilauksen jälkeen saat tilausvahvistuksen sähköpostitse. Lähetyspäivän iltana saat lähetysvahvistuksen, jossa on myös henkilökohtainen tilauksesi seurantanumero. Näin voit seurata pakettisi kulkua.
Toimitusvaihtoehdosta riippuen saattaa tämän sähköpostin saaminen kestää. Tietojen päivittäminen saattaa kestää jopa 48 tuntia. Kun olet saanut pakettisi seurantatunnuksen voit kirjautua DHL:n sivuille ja seurata pakettisi kulkua.
Arvioitu toimitusaika näytetään jokaisen tuotteen kohdalla sekä ostoskorissa.
Löydät lisää tietoa lähetyksestä täältä.
DHL Express
Maahan Suomi pakettisi toimitetaan DHL Express -palvelulla.
Kun tilaat viimeistään perjantaina klo 00:00 mennessä ja tilatut tuotteet ovat varastoituina, voimme käsitellä tilauksesi vielä samana päivänä. Kun pakettisi on lähetetty, sen arvioitu toimitus kestää Toimitus tapahtuu 3 arkipäivän kuluessa lähetyksestä..
Heti tilauksen päättämisen jälkeen saat tilausvahvistuksen sähköpostitse. Lähetyspäivän iltana saat saat lähetysvahvistuksen ja seurantanumeron. Sillä voit seurata pakettisi kulkua.
Toimituksesi arvioitu lähetyspäivä näytetään jokaisen tuotteen kohdalla sekä ostoskorissa.
Fedex Economy
Tilauksesi toimitetaan Suomi Fedexin toimesta. Jos tilaat perjantaina klo 00:00 ja tilatut tuotteet ovat varastossa, tilauksesi käsitellään samana päivänä.
Toimitus tapahtuu 5 arkipäivän kuluessa lähetyksestä.
Heti tilauksen onnistuneen kirjaamisen jälkeen saat vahvistuksen sähköpostitse. Lähetyspäivän iltana saat lähetysvahvistuksen, jossa on henkilökohtainen seurantanumerosi. Näin voit seurata pakettisi kulkua asianmukaisesti
Tilauksesi arvioitu toimituspäivä näkyy kyseisen tuotteen yhteydessä ja myös ostoskorissa.
Fedex Priority
Löysitkö viime hetken lahjan? Vai voitko tuskin odottaa tilauksen saapumista?
Suomi:ssa sinulla on mahdollisuus saada tilauksesi toimitettua pikapalveluna.
On kuitenkin tärkeää, että tilaat viimeistään perjantaina klo 00:00 ja että kaikki tilauksesi tuotteet ovat varastossa. Emme lähetä tilausta useissa erillisissä paketeissa ympäristöystävällisyyden hengessä.
Toimitus tapahtuu 2 arkipäivän kuluessa lähetyksestä.
Pikatoimitukset
Mahdolliset lisäkustannukset lasketaan toimituskustannuksista riippumatta.
DHL Express
Maa | enintään 1 kg | enintään 2 kg | enintään 5 kg | enintään 10 kg | enintään 20 kg | enintään 30 kg | enintään 70 kg |
---|
Suomi | 16,50 € | 16,50 € | 20,50 € | 39,00 € | 65,00 € | 94,50 € | 182,50 € |
Fedex Priority
Maa | enintään 1 kg | enintään 2 kg | enintään 5 kg | enintään 10 kg | enintään 20 kg | enintään 30 kg | enintään 70 kg |
---|
Suomi | 16,50 € | 14,50 € | 18,50 € | 31,00 € | 41,00 € | 49,50 € | 199,50 € |
Jos tilaus ylittää 70 kg, veloitamme lisäpainosta aiheuvat kustannukset.
Tämä tarkoittaa, että 80 kg painoisen tilauksen kustannukset muodostuvat seuraavasti: 70 kg plus 10 kg.
Esimerkiksi jos tilaus painaa 143 kg, maksettava summa on 70 kg plus 70 kg plus 3 kg.
Logistiikkakumppaneidemme kanssa tarjoamme sinulle mahdollisuuden pikatoimitukseen tavallisten toimitustapojen lisäksi. Tuotteet, jotka ovat varastossa ja tilattu perjantaina klo 00:00 mennessä, voidaan lähettää halutessasi pikalähetyksenä. Tämä tarkoittaa, että saat pakettisi kaikilla Euroopan suurkaupunkialueilla seuraavana työpäivänä!
Tuotteet, joita ei ole varastossa, voidaan toimittaa myös pikapostina. Toimitus tapahtuu heti, kun tuotteita on taas varastossa.
Voit valita pikatoimituksen tilausta tehdessäsi. (Valitettavasti tämä palvelu ei ole saatavilla kaikissa maissa.) Pikatoimituksen lisämaksu riippuu toimituspaikasta.
Tullaus
Asemapaikkamme on Itävalta, Euroopan Unionin jäsen. EU:n sisälle tilattaessa arvonlisävero sisältyy tuotteiden hintaan. Koska tavaroiden liikkuminen on vapaata EU:n sisällä, toimitukseen ei tule muita kuluja.
Erityiset toimitustavat
Tietyistä tuotteista veloitetaan lisäkustannuksia niiden ominaisuuksien ja niiden vaatiman erikoiskäsittelyn vuoksi. Mahdolliset lisämaksut lasketaan toimituskuluista riippumatta.
Nämä tiedot näkyvät tuotteen tuotetietosivulla.
Huolitsijat
Jos tuote lähetetään huolintaliikkeen kautta, voit olla varma, että se on pakattu äärimmäisen huolellisesti. Näissä tapauksissa tarjotaan erityispalvelua, jolla varmistetaan, että huolintaliike tapaa sinut henkilökohtaisesti luovuttaakseen tavarat. Huolitsija ottaa sinuun yhteyttä puhelimitse ja sopii kanssasi toimituspäivän. Ilmoitathan meille siis puhelinnumeron, josta sinut tavoittaa.
Huomaa myös, että huolitsija on velvollinen toimittamaan tavaran vain osoitteesi kadunvarteen. Siitä lähtien tavarat katsotaan toimitetuiksi ja luovutetuiksi vastaanottajalle. Otathan tämän huomioon toimituspäivänä, jotta voit jatkaa tavaroiden eteenpäin kuljettamista itse haluttuun paikkaan.
Suurikokoiset tavarat
Tavarat luokitellaan tilaa vieviksi tavaroiksi, jos ne vaativat erikoiskuljetuksia kokonsa tai painonsa vuoksi. Näiden tekijöiden vuoksi tällaiset tavarat vaativat erityiskäsittelyä kuljetusprosessin aikana.
Kylmäkuljetus
Kylmäkuljetukset sisältävät kaikki tuotteet, jotka on jäähdytettävä varastossamme ja pidettävä viileinä kuljetuksen aikana. Näin voimme varmistaa, että tuotteet saapuvat sinulle huippulaatuisina ja täysin tuoreina.
Erikoislähetys käsittelykuluineen
Tarjoamme myös tuotteita, jotka vaativat erityistä käsittelyä pakkaus- ja toimitusprosessin aikana.
Siksi näiden tuotteiden lähettämisestä peritään ylimääräisiä käsittelymaksuja. Nämä maksut riippuvat lähetyksen painosta:
Enintään 30 kg: normaali käsittelymaksu
30,01-60 kg: kaksinkertainen käsittelymaksu
60,01-90 kg: kolminkertainen käsittelymaksu.
ja niin edelleen.
Maksujen määrä vaihtelee lähetysmaan mukaan. Tarkan lähetysmaksun määrän näet kyseisen tuotteen sivulta, ostoskorista ja tilauksen lopussa.
Toimitus noutopisteisiin
DHL toimipiste
Asiakkaana sinulla on oikeus antaa useampia osoitteita ja valita, mihin niistä pakettisi lähetetään. Voit myös valita pakettisi toimituksen DHL:n toimipisteeseen. Siihen tarvitaan seuraavat tiedot:
- etu- ja sukunimi
- DHL-postinumerosi
Kun pakettisi on saapunut, saat viestin suoraan DHL:ltä. 48 tunnin kuluttua saat muistutuksen ja kaksi päivää ennen varastointimääräajan umpeutumista saat vielä yhden muistutuksen.
Lisätietoja toimipisteistä löydät täältä.