Miten teen tilauksen

Missä tilaukseni on?

Voit helposti seurata tilaustasi tilausvahvistuksen tai asiakastilisi kautta. Olet saanut tilausvahvistuksen sähköpostitse. Jos sinulla on asiakastili, löydät kaikki tiedot tilauksestasi kohdasta "Omat tilaukset".

Saatavuus ja varaston tila

Pyrimme siihen, että varastossa on aina mahdollisimman paljon tuotteita.

Erottelemme tuotteet seuraavien luokkien mukaan:

Varastossa: Tuote voidaan toimittaa heti. Toimitetaan samana tai viimeistään seuraavana arkipäivänä.

Varastossa alkaen: Tuote ei ole tällä hetkellä varastossa, mutta sen pitäisi olla jälleen saatavilla ilmoitettuna päivänä.

Tällä hetkellä ei saatavissa: Valitettavasti meillä ei ole tarkkoja tietoja siitä, milloin tuote on jälleen saatavissa. On mahdollista, että tuotteen toimittajalla on toimitusongelmia tai tuotteen valmistajalla on vaikeuksia. Voit napsauttaa "Ilmoita minulle, kun saatavilla" -painiketta ja saat automaattisesti sähköpostin heti, kun tuotetta on taas varastossa.

Loppuunmyyty: Tuote ei ole enää tuotannossa tai olemme poistaneet sen valikoimastamme.

Toimitusaika riippuu useista tekijöistä, kuten toimitusosoitteesta, toimituspalvelusta, tavaroiden saatavuudesta, tilausajankohdasta ja maksutavasta.

Tässä on esimerkki, joka auttaa sinua ymmärtämään paremmin:

Olet löytänyt tuotteen, josta pidät. Tuotteen kuvauksessa lukee "Varastossa". Tämä tarkoittaa, että se on valmis lähetettäväksi välittömästi. Näet tuotteesta ja ostoskoristasi, milloin sen odotetaan saapuvan sinulle.

Jos lisäät ostoskoriin toisen tuotteen, joka on saatavilla vasta myöhemmin, koko tilauksesi toimituspäivä muuttuu. Tilaus lähetetään vasta, kun kaikki tuotteet ovat saatavilla. Emme lähetä tuotteita yksitellen, vaan ainoastaan koko tilauksen.

Jos tilauksesi toimituksessa ilmenee ongelmia, otamme sinuun yhteyttä mahdollisimman pian.

Voinko muuttaa tilaustani?

Jos tilauksesi on jo pakattu, emme voi enää muuttaa mitään. Voit kuitenkin yksinkertaisesti palauttaa tavarat niiden vastaanottamisen jälkeen. Löydät lisätietoja siitä, miten tämä tehdään kohdasta Palautukset.

Jos tilaustasi ei ole vielä pakattu tai lähetetty ja haluat muuttaa sitä, kirjoita meille yhteydenottolomakkeella. Ilmoita meille kaikki tärkeät tiedot, kuten

  • Tilauksen numero
  • Mitä tuotetta halutaan muuttaa, peruuttaa tai lisätä (tuotenumero, väri, koko, ...)

Jos tuote vaihdetaan tai lisätään tilaukseen, siitä voi aiheutua lisäkustannuksia tai hyvityksiä. Jos kustannuksia syntyy, saat meiltä maksupyynnön maksamattomasta summasta. Jos hyvityssaldo on olemassa, hyvitämme luonnollisesti summan sinulle. Ilmoitathan meille, haluatko saada summan kupongin muodossa vai siirrämmekö sen takaisin sinulle.

Voinko peruuttaa tilaukseni?

Niin kauan kuin tilaustasi ei ole vielä pakattu, voit peruuttaa sen tilauskatsauksessa. Pääset tilauksiisi täältä . Pyrimme toteuttamaan toiveesi. Huomaa kuitenkin, että olemme ehkä jo pakkaaneet tai lähettäneet pakettisi. Tässä tapauksessa emme valitettavasti voi enää peruuttaa tilaustasi.

Mitä tilaukseni eri statukset tarkoittavat?

Heti, kun tilauksesti on vahvistettu, näet tilauksesi tilan "Oma tili" -osiossa.

Lähetys maksun jälkeen - Tämä tarkoittaa, että emme ole vielä vastaanottaneet maksuasi. Voit tehdä tilaukseesi vielä muutoksia.

Arvioitu toimitus viimeistään... - Tilauksesi on saapunut meille, mutta sitä ei ole vielä käsitelty. Voit tehdä vielä muutoksia tilaukseesi.

Lähetetty - Tilauksesi on jo lähetetty.

Peruutettu - Tilauksesi on peruutettu.

En ole saanut tilausvahvistusta.

Ehkä tilausvahvistuksesi on päätynyt roskapostikansioosi? Tarkista roskapostikansiostasi, löydätkö tilausvahvistuksen sieltä. Jos et löydä vahvistusta sähköpostistasi, olet ehkä antanut väärän sähköpostiosoitteen. Tai tilausprosessia ei saatettu loppuun oikein. Ota tässä tapauksessa yhteyttä asiakaspalveluumme. Autamme sinua mielellämme!

Maksutavat

Käytettävissä olevat maksutavat maassa Suomi
Amazon Pay
Maksa helposti ja turvallisesti Amazon-tililläsi
Apple Pay
Maksa turvallisesti ja nopeasti Apple Paylla.
Pankki- tai luottokortti
Maksa kortilla seuraavassa vaiheessa.
Hyväksymme kaikki yleisimmät luotto- ja pankkikortit.
Luottokortti
Turvallinen ja nopea maksu VISA, Mastercard, American Express, Diners Club, JCB.
Klarna
Maksa turvallisesti ja nopeasti Klarnalla
Debit-kortti
Maksa turvallisesti ja nopeasti debit-kortillasi.
Trustly
Maksa helposti ja turvallisesti verkossa oman pankkisi kautta.
Tilisiirto
Maksa summa tilauksen tehtyäsi tilillemme. Kun maksu näkyy tilillämme, lähetämme tilauksesi.

Haluaisin peruuttaa tilauksen.

Voit peruuttaa tilauksesi helposti täällä.

Jos haluat muuttaa jotain tilauksessasi, kirjoita meille yhteydenottolomakkeella . Teemme mielellämme haluamasi muutoksen puolestasi.

Tilaukseni on lahja.

Tervehdyskortti

Sinulla on mahdollisuus lisätä tilaukseesi henkilökohtainen tervehdyskortti. Voit valita erilaisista korteista, lisätä henkilökohtaisen viestin ja katsoa kortin esikatselua. 

Tervehdyskorttia ei ole enää mahdollista lisätä tilauksen päättämisen jälkeen.

Ei laskua paketin mukana

Tämä vaihtoehto on etenkin silloin tärkeä, kun haluat lähettää tilauksen lahjana ilman, että vastaanottaja näkee laskua. Tässä tapauksessa voit antaa laskutusosoitteen ja toimitusosoitteen erikseen. Paketti läheteään sitten toimitusosoitteeseen, ja lasku lähetetään laskutusosoitteeseen. 

Jos toimitus- ja laskutusosoite ovat samat, saat molemmat (lahjapaketin ja laskun) samaan osoitteeseen, mutta erikseen pakattuina.

Miten saan laskuni?

Voit valita kahden vaihtoehdon välillä kassalla:

  • Vastaanota lasku sähköpostitse (ympäristöystävällisin)
  • Lisää lasku pakettiin

Voit tehdä valintasi "Toimitusasetukset"-kohdassa. Suosittelemme "Lähetä lasku sähköpostitse"-vaihtoehtoa.